sismoonininishop

لباس نوزادی

رنگبندی اتاق کودک / رنگبندی سیسمونی / رنگ سیسمونی

رنگ اتاق کودکان و اینکه چگونه می توانند بر رفتار تأثیر بگذارند!

 

 

رنگ توانایی القای ، تحریک ، تسکین ، التیام و حتی تحریک را دارد. این امر خصوصاً در مورد كودكان صادق است كه می توانند نسبت به تأثیر رنگ بسیار حساس باشند. بنابراین اهمیت انتخاب دقیق رنگ مناسب برای اتاق کودک خردسال را نباید دست کم گرفت. در حالی که دانشمندان چیزهای زیادی در مورد نحوه تأثیر رنگ بر ذهن و بدن ما آموخته اند ، به خاطر داشته باشید که هر کودک متفاوت است. این تعمیمات در مورد همه صدق نمی کند. اما اگر در مورد نحوه ورود رنگ به اتاق کودک خود کنجکاو هستید ، این اطلاعات از کتاب کامل رنگ نوشته سوزی چیازاری می تواند به شما در شروع کار کمک کند.

 

 

 

1. قرمز رنگ قرمز توانایی تحریک بدن و تحریک ذهن ، افزایش ضربان قلب و تنفس را دارد. با این حال ، برخی تحقیقات نشان می دهد که قرار گرفتن بیش از حد در معرض رنگ قرمز رفتار پرخاشگرانه و عدم توانایی در تمرکز را تشویق می کند. نکته آخر: قرمز همانطور که در این اتاق نشان داده شده به عنوان لهجه عالی است ، اما ممکن است بهترین رنگ دیوار برای کودک بی قرار نباشد.

اتاق نوزاد قرمز

 

 


 

2. نارنجی. نارنجی که بسیار کم استفاده می شود ، شاید یکی از سو most تفاهم ترین رنگ ها در عرشه رنگ باشد. این رنگ گرم ، دوستانه و جوان در واقع برای کودکان بسیار مناسب است ، زیرا گفته می شود اعتماد به نفس ، برون گرایی و استقلال را تشویق می کند. ماهیت اجتماعی این رنگ کودکان و دوستانشان را نیز راحت می کند و باعث ایجاد ارتباط و همکاری می شود.

 

اتاق نوزاد نارنجی

 

 


 

3. زرد. بیشتر ما رنگ زرد را با احساس شادی و نشاط مرتبط می دانیم. مطالعات همچنین این رنگ روشن و شاد را با انگیزه جفت می کنند. زردهای نرم تر می توانند به غلظت کمک کنند ، در حالی که روشن ترها باعث افزایش حافظه می شوند. مراقب باشید از استفاده بیش از حد از زرد روشن استفاده کنید. در مقادیر زیاد ممکن است احساس تحریک و حتی عصبانیت ایجاد کند.

 

اتاق نوزاد زرد

 

 


 

4. سبز. این رنگ آرامش بخش و طبیعی تأثیر آرامش بخشی بر کودک دارد. دانشمندان همچنین دریافته اند که رنگ سبز می تواند سرعت خواندن و درک مطلب کودک را بهبود بخشد. نیازی به حداقل رساندن این رنگ کاهش دهنده اضطراب نیست.

 

اتاق نوزاد سبز

 

 


 

5. آبی برعکس اثر عکس قرمز ، آبی احساس اضطراب و پرخاشگری را کاهش می دهد و فشار خون و ضربان قلب را کاهش می دهد. کودکانی که احساس خلق و خو یا سایر مشکلات رفتاری را تجربه می کنند ممکن است جلوه های تسکین دهنده اتاق آبی را درک کنند.

 

اتاق نوزاد آبی

 

 


 

6. بنفش. بنفش که غالباً با سلطنت همراه است بلندپروازانه و از خود مطمئن است. این همچنین رنگ شور ، خلاقیت ، خرد و معنویت است. این رنگ عمیق و احساسی برای ایجاد حساسیت و دلسوزی در کودکان بسیار مناسب است. اما اگر کودک شما حساسیت خاصی دارد ، ممکن است بخواهید این رنگ را فقط به لهجه محدود کنید.

 

اتاق نوزاد بنفش

 

 

 


 

7. صورتی. اگرچه این رنگ معمولاً با فضاهای معمول دخترانه همراه است ، اما رنگ صورتی احساس آرامش بخشی دارد که می تواند به هر دو جنس ترجمه شود. اگرچه هر کودکی می تواند بیش از حد از رنگ صورتی زیاد رشد کند ، بنابراین سعی کنید کارهای هنری صورتی ، لوازم جانبی و منسوجات را با زمینه خنثی جفت کنید.

 

اتاق نوزاد صورتی

 


 

8. رنگ های گرم. رنگ های گرم باعث شادی ، دنج و راحتی بیشتر افراد می شود. همچنین می توانند فضاهای باز و بزرگ را برای جوانان احساس صمیمیت بیشتری کنند. البته ، این بدان معنی نیست که شما فقط به رنگ قهوه ای و برنزه محدود هستید - از این رنگ های آسان به عنوان بستری برای سایه های روشن و جسورانه استفاده کنید.

 


 

9. رنگ های سرد. برخی از ما رنگهای سرد را با محیط های استریل و شبه بیمارستان مرتبط می دانیم ، اما رنگ های روشن روشن می توانند تأثیر آرام بخشی بر روی کودکان داشته باشند. به علاوه ، بسیاری از این رنگ ها کمک می کنند تا فضاهای کوچک کمی بازتر به نظر برسند. برای مقداری نرمی و کنتراست لایه لایه های کرم را امتحان کنید و منسوجات راحت و نوازش گرما را در نظر بگیرید.

 


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش