sismoonininishop

لباس نوزادی

ماساژ نوزاد تازه متولد شده / How do we massage the baby?

ماساژ شکم کودک شما, قفسه سینه, و پشت

تماس چشمی خود را حفظ کنید و با کودک خود نرم صحبت کنید. ارتباط چشمی با کودک برقرار کنید و از لحن نرم صوتی برای صحبت کردن با آنها در طول ماساژ استفاده کنید. این کمک خواهد کرد که تقویت پیوند بین شما دو و کمک به کودک خود را یاد بگیرند برای تنظیم احساسات.

 

 دست خود را از پایه قفس سینه به پایین شکم حرکت دهید .  دست خود را در سمت کف دست پایین روی تنه نوزاد قرار دهید.  حرکت در سراسر افقی برای رسیدن به سمت چپ و راست بدن کودک خود .

  • فشار بسیار ملایم باشد، به خصوص در چند هفته اول زندگی کودک تان. 

 

 

با استفاده از نوک انگشتان خود را به شکل یک دایره در اطراف شکم کودک بچرخانید. در جهت عقربه های ساعت حرکت کنید. این ماساژ خاص به هضم غذا کمک می کند.

 

 

 

 با حروف «من»، «ال» و «یو» را با هم ترکیب کنید .  با ردیابی حرف "I" (فقط یک خط بالا و پایین انجام دهید) در سمت چپ نوزاد شروع کنید. سپس، یک "L" به عقب در سراسر قفسه سینه نوزاد خود را در زیر قفس دنده و پایین سمت چپ را. در نهایت، ردیابی وارونه "U" با حرکت انگشتان دست خود را به سمت راست  را، در اطراف ناف  را، و پایین سمت چپ  را.

  • همانطور که شما این کار را انجام دهید، بگویید "من شما را دوست دارم" به کودک خود، مطابق با کلمه به حرکت است.

 

 

يه قلب رو اون طرف سينه ي بچه ات رديابي کن از نوک انگشتان خود برای مقدار ملایمی فشار استفاده کنید. شروع در وسط قفسه سینه خود و حرکت به سمت بالا در سراسر قفسه سینه به سمت شانه. 

 

 

دایره ها را پشت نوزادتان  درست کنید . از نوک انگشتان خود استفاده کنید و از فشار دادن روی ستون فقرات کودک خود اجتناب کنید. در عوض دایره های کوچکی را در دو طرف چپ و راست پشت نوزادتان ردیابی کنید. سپس، انگشتان خود را از گردن کودک خود را به باسن و دوباره به بالا. 

 

 


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش